Tag Archive: نارضایتی

چه طور بیماران مطب خود را بپرانیم؟

General practice waiting room

راهکارهای عملی برای عدم جذب بیمار در مطب دندان‌پزشکی می‌خواهید مطب خلوت و بی‌مریضی داشته باشید؟ تنها با چند حرکت ساده می‌توانید به مقصود خود برسید. آنها را با هم مرور می‌کنیم: مطب کثیف و تاریکی داشته باشید: ظاهر مطب مهم است. تمیزی مطب بیش از تزئینات و لوکس بودن اهمیت دارد. مراجعین اگر احساس کننده مطب شما کثیف و شلخته است، به انتخاب شما به عنوان درمانگر رغبت نمی‌کنند.نور مناسب مطب به دریافت حس تمیزی و بهداشت توسط بیماران کمک می کند. از بیمارانتان ویزیت دریافت نکنید: بر خلاف…
ادامه

چند راه‌حل ساده برای جذب مشتری در بازار رقابتی دندان‌پزشکی

angry patient

برای اکثر بیماران کلینیک‌های دندان‌پزشکی، تجربه کلی و میزان رضایت‌‌مندی‌شان از آن مرکز درمانی نسبت به کیفیت مراقبت‌های پزشکی آن‌ها اولویت دارد. با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین شیوه ارایه خدمات مشتری، نه‌تنها رضایت آنان را جلب می‌کنید بلکه بیماران را تشویق خواهید کرد که شما را به اطرافیانشان معرفی کنند. با پیروی از این سه مرحله، می‌توانید خدمات مشتری ویژه‌ایی را در مرکز دندانپزشکی خود آغاز کنید: ۱. فرهنگ خدمات مشتری ممتاز را برای پرسنل خود به‌وجود آورید هر روز صبح در مورد قواعد و اصول فرهنگ خدمات مشتریتان…
ادامه

چند راه ساده برای افزایش رضایتمندی بیماران

attracting-patients3

رضایتمندی بیماران‌تان باید اولین اولویت شما باشد، زیرا بدون بیماران شما مطبی نخواهید داشت. بیماران رضایتمند، وفادار هستند و به احتمال زیاد مطب شما را به خانواده یا دوستان‌شان معرفی می‌کنند. شما باید به منظور درمان باکیفیت و ایجاد تجربه فراموش نشدنی برای بیماران‌تان، وقت صرف کنید. این موارد شروع خوبی برای جلب رضایت بیماران و ایجاد بهترین تجربه در مطب هستند: مورد اول به خاطر بسپارید که آن ها چه کسی هستند بیشتر مطب‌های دندان‌پزشکی ممکن است از سیستم نوبت‌دهی معمولی بدون زمان‌بندی دقیق استفاده کنند و این مسئله‌ای…
ادامه

مهم‌ترین علل نارضایتی بیماران از درمان‌های ارتودنسی

مدیر گروه ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی شاهد، تاکید کرد: پوسیدگی، تغییرنگ، ایجاد لکه‌های سفید دندانی و بیماری‌های لثه، مهم‌ترین پیامد‌ها و عوامل تهدید کننده درمان‌های ارتودنسی هستند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محسن نوری در حاشیه برگزاری اولین سمپوزیوم انجمن ارتودنتیست‌های ایران، گفت: مهم‌ترین علل نارضایتی بیماران در درمان‌های ارتودنسی مربوط به رعایت نکردن مناسب بهداشت دهان و دندان توسط شخص درمان گیرنده است. مدیر گروه ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی شاهد با اشاره به اینکه نوع و نحوه مسواک زدن همچنین نوع و نحوه استفاده از نخ دندان…
ادامه

با بیماران عصبانی و شاکی چه کنیم؟

angry patient

یا چه کنیم که بیمارانمان دوستمان داشته باشند؟ هزینه‌های دندانپزشکی با توجه به میانگین درآمد افراد جامعه ما هزینه‌های گرانی محسوب می‌شوند. داشتن سلامتی یک مالکیت ذاتی به شمار می‌رود و انسان‌ها آن را حق مسلم خود قلمداد می‌کنند فلذا حتی فلسفه پرداخت هزینه برای درمان عارضه یا بیماری یا رفع درد برای بیمار سنگین و غیرقابل توجیه است! با این توصیف برای بیشتر بیماران مراجعه‌‌کننده به دندانپزشکی، در‌‌ همان هنگام مراجعه، نیاز به کاربرد تکنیک‌های ارتباطی قوی‌تر و موثرتری از سوی دندانپزشکان وجود دارد. چون بیماران برای خرید حلقه…
ادامه

نارضایتی غذایی دانشجویان پزشکی

self service

روزنامه سپید/ ملیکا ‌بهزادی طبیعی است که رژیم‌های غذایی خاص که برای دسته‌ای از بیماران اعمال می‌شود، باعث ‌شود طعم غذای بیمارستان مثل غذای خانگی دلچسب نباشد؛ اما گاهی بیمارانی که محدودیت غذایی ندارند و همراهان آنها و البته کادر درمانی هم از کیفیت مواد اولیه، نحوه طبخ و بی‌نظمی ساعات توزیع غذا شکایت ‌می‌کنند. اینترن‌ها و دستیارانی که ساعات طولانی در بیمارستان مشغول کار و فعالیت هستند در بسیاری موارد شاکیان اصلی این موضوع هستند. برای بررسی شکایات این قشر از کادر بیمارستان، سراغ اینترن‌ها و دستیاران سه استان…
ادامه