Tag Archive: تبلیغات

مرور راهکارهای فردی برای نجات دندان‌پزشکان در بحران‌های اقتصادی- سیاسی

Social-Media-Helping-Health-Care

راهکارهای فردی یا جمعی: مسأله این است! دکتر شهاب دانشور دندان‌پزشک و انسان‌شناس پزشکی فرض کنید که شما مسافر خوش‌شانس کشتی تایتانیک بوده‌اید و پیش از غرق کشتی سوار بر یک قایق نجات هستید. ظرفیت قایق به حد نهایی خود رسیده است و حتی امکان سوار کردن یک نفر را هم ندارد. یک نفر فریاد زنان و شناکنان به سمت قایق می‌آید و همه شما مطمئن هستید که اگر این فرد سوار بر قایق شود قایق واژگون می‌شود. در این زمان کوتاه پیشنهاد شما به افسر فرمانده قایق چیست؟ این…
ادامه

ممنوعیت تبلیغ محطولات آسیب‌رسان به سلامت

advertisment

با تصویب نمایندگان مجلس تبلیغات محصولات آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی ممنوع شد بر اساس این مصوبه ارائه هرگونه اطلاعات نادرست و تبلیغات خلاف واقع که نوعاً موجب گمراهی و فریب مخاطب می‌شود به هر طریق از جمله رسانه‌های داخلی و خارجی و یا فضای مجازی درباره آثار مصرف مواد و فرآورده‌های دارویی، خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، گیاهی، طبیعی، مکمل و همچنین تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی و هرگونه خدمات سلامت ممنوع است. مرتکب به حبس یا جزای نقدی درجه ۶ و محرومیت از فعالیت شغلی و…
ادامه

من، اینستاگرام و کامنت‌ فالوئرها

instagram smile

ماجراهای دکتر حق‌التدریسی: قسمت اول این مجموعه ماجراهای یک فارغ التحصیل خیالی در یکی از رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی‌ست که برای عضویت در هیات علمی دانشگاه خیالی به هر در و دیواری می‌زند و در عین حال فعالیت او برای تاسیس مطب و رونق بخشیدن به آن شوخی‌هایی را با فضاهای کاری‌ای که اشنای اکثر دندان‌پزشکان است رقم می‌زند. تشابه اسامی و موقعیت‌ها با نمونه‌های عینی کاملا اتفاقی است و نویسنده مسئولیتی در قبال خیال‌پردازی خوانندگان نسبت به انطباق نمونه‌های بیرونی و مشابهات آن در داستان ندارد. مشاور تبلیغاتیم مثل مربی‌هایی…
ادامه

چند اعلان و آگهی دندانپزشکی در روزنامه‌های یک‌صد سال پیش

agahi 5

دکتر سعید میرسعیدی یکی از مهم‌ترین اسناد برای دستیابی به اطلاعاتی درباره دندان‌پزشکی در اواخر قرن گذشته و اوایل قرن حاضر روزنامه‌هایی چون ایران، وقایع اتفاقیه، اطلاعات، ارشاد، تربیت و… هستند که آگهی‌ها و اعلانات تبلیغاتی دندانپزشکان و دندانسازان آن دوران در آن‌ها درج می‌شده است. در ان دوران با توجه به عدم وجود رسانه‌های دیگر همین روزنامه‌های کم تعداد و کم تیراژ مورد توجه و اقبال فراوان افراد باسواد و جامعه متوسط و مدرن آن روزگار به‌خصوص در پایتخت قرار می‌گرفته است. با مراجعه و بررسی آرشیو این روزنامه‌ها…
ادامه

راه‌حل جذب بیمار در دوران کسادی کار دندان‌پزشکی چیست؟

attracting-patients

شکستن تعرفه‌ها، رقابتی بدون برد احتمالاً هر دندان‌پزشکی، تجربه گذراندن ماه‌هایی را داشته است که تلفن مطبش کمتر به صدا در می‌آید. ‌پزشکان بالینی می‌توانند برای پیش‌بینی وضعیت مطب خود در ماه‌های مختلف سال، بر روی بیماری‌های فصلی شایع در طول سال حساب باز کنند. برای مثال زمستان و پاییز، فصل‌های سرماخوردگی و آنفولانزا هستند و تابستان با خودش مسمویت، آلرژی و حوادث ورزشی را به همراه می‌آورد. به همین دلیل، پزشکان بالینی در اوقاتی از سال حجم کار بیشتری دارند، اما خیلی نادر است که کارشان در بعضی فصل‌ها…
ادامه

راهکارهایی برای جذب بیماران جدید از طریق تبلیغات اینترنتی

social-media

بیماران فضای مجازی را شما درمان کنید! مترجم: ملیکا بهزادی روی آوردن دندان‌پزشکان به تبلیغات اینترنتی، ۲ دلیل دارد. اول اینکه در حال حاضر، افراد به موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان یک منبع اطلاعاتی اطمینان می‌کنند. دوم اینکه بسیاری از آن‌ها، از طریق شبکه‌های اجتماعی، از دوستانشان می‌خواهند متخصصین مورد نیازشان را به آن‌ها معرفی کنند. بنابراین، ضروری است که شما هم دست به کار شوید و برای ساختن برند خود در دنیای مجازی و حقیقی وقت بگذارید. حال بیایید راه‌های مختلف تبلیغات اینترنتی که می‌توانید از طریق آن‌ها…
ادامه

نگاهی به تبلیغات دندان‌پزشکان در شبکه‌های اجتماعی

network-advertisment

کج‌خند بیار، لبخند ببر! دندانم درد می‌کند. درد از لثه بالا می‌رود و در شقیقه می‌پیچد و بعد مثل تیر، خودش را به پشت ابرو می‌کوبد. کلافه و گیج با یک دست، پارچه گرم را روی صورتم نگه داشته‌ام و با دست دیگر، اینستاگرام را بالا و پایین می‌کنم، شاید حواسم پرت شود و تا مسکن تأثیر کند، تیزی آن کم شود. چند سال است دندان‌پزشکی نرفته‌ام و به سرم می‌زند در شبکه‌های اجتماعی دنبال یک دندان‌پزشک خوب بگردم، دکتری که چند نفر تعریفش را کرده باشند و بتوانم با…
ادامه

چهار عامل مؤثر در تبلیغات پزشکی

Social-Media-Helping-Health-Care

محمد ظهره‌وند امروزه در هر کسب و کاری رقابت بسیار سنگین شده است. اگر کسی فکر کند که تنها با افزایش قابلیت‌ها و ارائه خدمات خوب می‌تواند گوی سبقت را از رقبایش برباید یا شکست می‌خورد و یا مدت زمان زیادی را باید تلاش کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد. آیا شما دوست دارید که موفقیتی را که در یک بازه زمانی ۵ ساله می‌توانید به دست آورید، در یک بازه زمانی ۲۰ ساله به دست آورید؟ گاهی اوقات ما به عملکرد چند سال اخیر خود نگاهی می‌اندازیم و…
ادامه