Tag Archive: تبلیغات

راه‌حل جذب بیمار در دوران کسادی کار دندان‌پزشکی چیست؟

attracting-patients

شکستن تعرفه‌ها، رقابتی بدون برد احتمالاً هر دندان‌پزشکی، تجربه گذراندن ماه‌هایی را داشته است که تلفن مطبش کمتر به صدا در می‌آید. ‌پزشکان بالینی می‌توانند برای پیش‌بینی وضعیت مطب خود در ماه‌های مختلف سال، بر روی بیماری‌های فصلی شایع در طول سال حساب باز کنند. برای مثال زمستان و پاییز، فصل‌های سرماخوردگی و آنفولانزا هستند و تابستان با خودش مسمویت، آلرژی و حوادث ورزشی را به همراه می‌آورد. به همین دلیل، پزشکان بالینی در اوقاتی از سال حجم کار بیشتری دارند، اما خیلی نادر است که کارشان در بعضی فصل‌ها…
ادامه

راهکارهایی برای جذب بیماران جدید از طریق تبلیغات اینترنتی

social-media

بیماران فضای مجازی را شما درمان کنید! مترجم: ملیکا بهزادی روی آوردن دندان‌پزشکان به تبلیغات اینترنتی، ۲ دلیل دارد. اول اینکه در حال حاضر، افراد به موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان یک منبع اطلاعاتی اطمینان می‌کنند. دوم اینکه بسیاری از آن‌ها، از طریق شبکه‌های اجتماعی، از دوستانشان می‌خواهند متخصصین مورد نیازشان را به آن‌ها معرفی کنند. بنابراین، ضروری است که شما هم دست به کار شوید و برای ساختن برند خود در دنیای مجازی و حقیقی وقت بگذارید. حال بیایید راه‌های مختلف تبلیغات اینترنتی که می‌توانید از طریق آن‌ها…
ادامه

نگاهی به تبلیغات دندان‌پزشکان در شبکه‌های اجتماعی

network-advertisment

کج‌خند بیار، لبخند ببر! دندانم درد می‌کند. درد از لثه بالا می‌رود و در شقیقه می‌پیچد و بعد مثل تیر، خودش را به پشت ابرو می‌کوبد. کلافه و گیج با یک دست، پارچه گرم را روی صورتم نگه داشته‌ام و با دست دیگر، اینستاگرام را بالا و پایین می‌کنم، شاید حواسم پرت شود و تا مسکن تأثیر کند، تیزی آن کم شود. چند سال است دندان‌پزشکی نرفته‌ام و به سرم می‌زند در شبکه‌های اجتماعی دنبال یک دندان‌پزشک خوب بگردم، دکتری که چند نفر تعریفش را کرده باشند و بتوانم با…
ادامه

چهار عامل مؤثر در تبلیغات پزشکی

Social-Media-Helping-Health-Care

محمد ظهره‌وند امروزه در هر کسب و کاری رقابت بسیار سنگین شده است. اگر کسی فکر کند که تنها با افزایش قابلیت‌ها و ارائه خدمات خوب می‌تواند گوی سبقت را از رقبایش برباید یا شکست می‌خورد و یا مدت زمان زیادی را باید تلاش کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد. آیا شما دوست دارید که موفقیتی را که در یک بازه زمانی ۵ ساله می‌توانید به دست آورید، در یک بازه زمانی ۲۰ ساله به دست آورید؟ گاهی اوقات ما به عملکرد چند سال اخیر خود نگاهی می‌اندازیم و…
ادامه

چگونه اس‌‌ام‌اس‌های تبلیغاتی را بپیچانیم

SMS1

خاطرات یک دندان‌پزشک واقعی: ۲۳ دندان‌پزشک  متاهلی مانند من اصولا نیاز به وسیله‌ای به نام تلفن همراه ندارد. تنها کسی که واقعا کارم دارد همسرم است که با مطب تماس می گیرد و لیست خریدها را به منشی می دهد.ا گر قرار باشد برای مهمانی یا مراسمی زود به منزل  بروم خودش به منشی می‌گوید و منشی بیماران را طبق دستور همسرم تنظیم می‌کند. هر از گاهی در روز دندان‌پزشک همکاران ممکن است جک‌ها و تبریک‌های خوشمزه بفرستند و برای همدیگر نوشابه باز کنیم. اما از صبح اول وقت  زمانی…
ادامه

تبلیغات پزشکی در گذار ۱۰۰سال قانون‌گذاری

kafie-agahi-dandan2

در کشوری که با وجود تمدن کهن خود قدیمی‌ترین روزنامه آن ۱۷۰ سال پیش منتشر شده و قدمت قانون گذاری به شیوه امروزی در آن نیز به یکصد سال می‌رسد، نمی‌توان انتظار تاریخی طولانی در زمینه تبلیغات (به معنای امروزی خود) در امور پزشکی داشت. اولین قانون اولین رد پای قانون در تبلیغات پزشکی را می‌توان در سال ۱۳۲۰ یافت. در ماده چهارم ‌قانون، طرز جلوگیری از بیماری‌های آمیزشی و بیماری‌های واگیردار ‌مصوب ۱۱ خرداد ماه ۱۳۲۰ آمده است: «پزشکان یا متصدیان سایر فنون پزشکی که به وسیله تبلیغات بی‌اساس…
ادامه

چهار عامل موثر در تبلیغات پزشکی

DOCTOR2

محمد ظهره‌وند امروزه در هر کسب و کاری رقابت بسیار سنگین شده است. اگر کسی فکر کند که تنها با افزایش قابلیت‌ها و ارائه خدمات خوب می‌تواند گوی سبقت را از رقبایش برباید یا شکست می‌خورد و یا مدت زمان زیادی را باید تلاش کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد. آیا شما دوست دارید که موفقیتی را که در یک بازه زمانی ۵ ساله می‌توانید به دست آورید، در یک بازه زمانی ۲۰ ساله به دست آورید؟ گاهی اوقات ما به عملکرد چند سال اخیر خود نگاهی می‌اندازیم و…
ادامه

ده ملاحظه اخلاقی در تبلیغات پزشکی

network-advertisment

دکتر نمازی ۱- یادمان باشد از آنجا که رشته های علوم پزشکی حرفه اند و دیگرمداری و نوع دوستی، حرفه‌ها را معنا می‌بخشند، هدف اصلی از تبلیغات پزشکی، خدمت به آدمیان گوشت و خوندار و احیاناً درمانده و بیمار است. تبلیغات پزشکی قرار نیست کیسه ای نابجا برای کسی بدوزد. ۲- اخلاق رقابت، اقتضا می‌کند که برای عرضه محصول خودمان، محصول دیگری را تخریب نکنیم. حواسمان باشد که احترام به رقیب موجب کسب و کار ما و عامل رونق حوزه سلامت است. ۳- حتی اگر بتوان در حراج فصلِ یک…
ادامه